კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.
კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.
კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.
კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.
კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.
კლასი- VI
დამრიგებელი- ინგა გაბიტაძე
კლასსაათის თემა- მეგობრობა
მიზანი: ვისწავლოთ ნამდვილი მეგობრობა, ვაჩვენოთ ბავშვებს თუ რაოდენ მნიშვნელოვანია ადამიანებისათვის ჰყავდეს ნამდვილი მეგობარი, მოთმინებისა და კეთილი განწყობის ჩამოყალიბება , მისწრაფება ურთიერთგაგებისკენ.
კლასი გაიყო სამ ჯგუფად, თითოეულმა წარმოადგინა თავისი ნამუშევრები, უპასუხეს „ბლიც“ კითხვებს.